whatsapp-call instagram facebook-call

בואו נתחיל בשינוי!

פנו אליי עוד היום ואחזור אליכם בהקדם

    בלוג

    עיצוב וילות יוקרה – השאירו זאת למקצוענים!

    בבניית וילה יוקרתית מעורבים קבלנים רבים ואנשי מקצוע מתחומים שונים. אך יש שלב אחד שבו תשמחו להיות מעורבים – עיצוב הנכס החדש.  לא צריכים להתלבט או לחשוש מהתהליך – אני כאן כדי ללוות אתכם צעד אחר צעד עד להפיכת החזון שלכם למציאות מוחשית מרהיבה!

    התכנון המקצועי והמדויק הוא המפתח להצלחה. לכן, כבר בפגישתנו הראשונה, נבנה תקציב מציאותי שיכלול את כל ההוצאות הצפויות לפרטי פרטים – מחומרי גלם ועד שכר עבודה של אנשי המקצוע וניצור תיאום ציפיות מלא בין הצרכים העיצוביים שלכם לבין התקציב שהגדרתם.

    ישנם שלושה עקרונות חשובים בתהליך בנייה/ שיפוץ וילה יוקרתית:

    1. גודל הבית וחלוקת חלל הפנים – על מנת להבין איזה סגנון עיצובי יכול להתאים למבנה של הבית שלכם, צריך להסתכל בצורה מסודרת על תוכניות העבודה ולמפות את האזורים המיוחדים שבהם אפשר להשקיע מאמצים על מנת להפוך את העיצוב למושלם.
    2. בחירת פלטת הצבעים וסגנון העיצוב – השפה העיצובית היא הלב הפועם של תהליך עיצוב וילות יוקרה. לכן, עליכם להיות מאוד ברורים בקבלת ההחלטות שלכם לאורך הדרך ואתם חייבים להגדיר מראש מה הם הצבעים והסגנונות המעניינים מבחינתכם.
    3. עלות מול תועלת – נשמור על איזון מושלם בין התקציב לבין האיכות והמוצר הסופי. נבדוק מה הן העלויות שאתם יכולים להרשות לעצמכם לשלם הן על הציוד, חומרי הגלם, חומרי הגמר והריהוט שאתם צריכים לקנות והן על השירותים של אנשי הצוות והמעצבת שמלווה אותכם.

    חשוב להשקיע ולהזמין לתהליך אנשי מקצוע איכותיים ובעלי ניסיון שיכולים להפוך את החלומות למציאות וליצור את חלל המגורים הכי מיוחד לכם ולבני משפחתכם. כך נוכל להבטיח תכנון קפדני, התאמה מלאה של כל אלמנט למראה הכללי, ויישום חלום הבית היוקרתי בצורה המושלמת ביותר.

    כאן אני נכנסת לתמונה ומלווה אותכם בתכנון, בבחירות ובהחלטות בכדי להגיע לתוצאה המושלמת עבורכם, מעבר לכל מה שדמיינתם וכל זה תוך מתן שירות מקצועי, איכותי, נעים ובלתי מתפשר.

    ליצירת קשר

    השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

      פוסטים נוספים

      עיצוב וילות

      עיצוב פנים בנוי על התאמת התכנון וסגנון העיצוב לתנאי השטח כמו גודלו של הבית ומבנהו, מספר החדרים, האם הבית פרוש על פני קומה או יותר ועוד. זאת כמובן בנוסף לעיצוב בהתאם לטעמו של הלקוח, רצונותיו וצרכיו. עיצוב וילות מתאפיין בחופש רב יותר בתכנון ובעיצוב. זהו בית פרטי כך שאין צורך להתחשב במגבלות שונות שישנן בבית משותף. זהו בית ששטחו גדול, מתפרש לרוב על פני יותר מקומה אחת וגם כולל שטח חיצוני נרחב. מעבר לכך, לבעליהן של וילות יש לרוב תקציב גדול יחסית לפרויקט, מה שמאפשר שימוש  בחומרים מיוחדים, שילוב פריטים לא סטנדרטיים ועוד.

      עיצוב וילות: פרקטיות לצד עיצוב

      למרות האפשרויות הרבות שישנן מבחינה עיצובית ואסתטית, חשוב קודם כל שהווילה תהיה מתוכננת היטב מבחינה מבנית כמו חלוקת החלל לחללי משנה. החשיבה צריכה להיות פונקציונלית ופרקטית. תוך כדי כך ניתן ואף כדאי לשזור את הפן האסתטי ועיצובי שייתן לווילה את המראה היוקרתי והייחודי שלה. אין צורך להגזים בכמות פריטים יקרים מדי. אחרי הכל אתם רוצים להרגיש בבית גם אם זו וילה ולא בתוך מוזיאון או חנות לפריטי יוקרה. עיצוב וילות צריך, כמו עיצוב כל בית אחר, להיות מתוכנן באופן אישי עבור כל לקוח. וילה של זוג מבוגר תהיה שונה מזו שמתוכננת למשפחה צעירה עם ילדים הן בתוך הבית והן בחלל החיצוני שלו.

      לבחור את המעצב שינצל את מלוא הפוטנציאל

      כאמור, כאשר מדובר על עיצוב וילות, אפשרויות העיצוב גדלות משמעותית. עם זאת, גם עם חופש צריך לדעת לעבוד נכון ולנצל את מלוא הפוטנציאל של המקום בצורה הטובה ביותר. כדי שכך יהיה חשוב לבחור מעצבת פנים שיש לה ניסיון רב בעיצוב פנים בכלל, ועיצוב וילות בפרט. חשוב שסגנון העיצוב יהיה קלאסי ומתאים לאורך זמן ולא מבוסס על טרנדים. מעבר לכך היא צריכה לשלב בין הפרקטי ליוקרתי, בין הפונקציונלי ליפה ואסתטי. מלבד הניסיון המקצועי, יש חשיבות רבה להבנה המלאה ביניכם, לכימיה ולתחושה הנעימה בכל העבודה המשותפת.

      אתי איפרגן היא מעצבת פנים עם ניסיון רב. היא עוסקת בעיצוב וילות, דירות יוקרה, פנטהאוזים לצד דירות קבלן וכל חלל שתרצו לתת לו עיצוב מחודש. מוזמנים ליצור קשר.