whatsapp-call instagram facebook-call

בואו נתחיל בשינוי!

פנו אליי עוד היום ואחזור אליכם בהקדם

    מעצבת פנים במרכז

    מעצבת פנים במרכז

    בואו נתחיל בשינוי!
    פנו אליי עוד היום ואחזור אליכם בהקדם

      מעצבת פנים במרכז מיומנת

      בין אם אתם מחפשים לרענן את הבית ולחדש אותו מבלי לבצע שיפוץ מקיף ובין אם מדובר על דירה שנכנסתם אליה ואתם רוצים לשפץ ולעצב אותה כפי שמתאים לכם, מומלץ מאוד להיעזר במעצבת פנים שתעבוד איתכם בשיתוף פעולה ותציע את עיצוב הפנים המתאים ביותר לנתוני הדירה וגם לצרכים ולטעם שלכם. בכל הנוגע לעיצוב, פרטים קטנים יכולים לעשות את ההבדל בין עיצוב סטנדרטי לעיצוב אטרקטיבי שמיד ימשוך את העין, אך לא באופן מוגזם. אם אתם מתגוררים באזור המרכז, חפשו מעצבת פנים במרכז שיהיה לכם נוח ונעים לעבוד איתה, ושיש לה ניסיון רב בעיצוב פנים, במיוחד בתים הדומים לשלכם, בין אם זו דירת פנטהאוז, בית פרטי במושב או דירה סטנדרטית.

      מעצבת פנים במרכז: ניסיון בעיצוב סוגים שונים של דירות ובתים

      אזור המרכז הוא מגוון מאוד מבחינת סוגי הישובים ולכן גם סוגי הבתים שבו. ישנם מגדלים גבוהים עם דירות קבלן המגיעות חדשות לגמרי אך יכולות להיות מעוצבות באופן שבלוני, ישנם בתים פרטיים ווילות הן בערים ווהן ביישובים כפריים בהם יש שטח חיצוני נרחב. ישנן גם דירות בשכונות ותיקות שבנויות לרוב בסגנון מיושן ולכן הרוכשים אותן מעוניינים לעשות שיפוץ מקיף ועיצוב חדש שלהן. מעצבת פנים במרכז שעוסקת בתחום שנים תדע למצות את היתרונות שבכל בית או דירה ותדע גם למצוא דרכים להתגבר על חסרונות או חולשות של המקום.

      חלק גדול מהעיצוב הוא בפרטים הקטנים

      עיצוב פנים נוגע הן בבסיס ותכנון מבנהו הפנימי של הבית והן בהלבשת הבית והום סטיילינג. פעמים רבות בזכות הפרטים הקטנים הבית יענה על הצרכים וציפיות הלקוח בצורה מושלמת. למשל, אם הלקוח עובד מהבית ואין לו חדר שיכול לשמש כחדר עבודה, ניתן באמצעות בניית קיר גבס באזור המתאים לכך ליצור מחיצה ונישה המותאמת לעבודה. שבירת קיר ופתיחת חלל יכולה לעשות את ההבדל בין סגנון מיושן וסגור לסגנון מודרני בו יש חלל מרווח. מעצבת פנים במרכז שתעבוד איתכם תשמע קודם כל מהם הצרכים שלכם, הציפיות והסגנון המתאים ותוכל למצוא פתרונות כדי לממש כל אחד מהם.

      אתי איפרגן היא מעצבת פנים עם ניסיון של מעל 20 שנה בתחום העיצוב. בכל פרויקט היא מקפידה על עבודה בשיתוף פעולה מלא עם הלקוח והבנה מלאה שלו כדי להגיע לעיצוב המתאים ביותר עבורו. מוזמנים ליצור קשר.

      מעצבת פנים בתל אביב

      תל אביב היא עיר מגוונת מאוד מבחינה נדל"נית. ניתן למצוא בה שכונות עם וילות פרטיות, אזורים עם מגדלים גבוהים בהם ישנן דירות יוקרה, כולל פנטהאוזים רחבי ידיים, אך לצד אלה ישנם בתים רבים שנבנו לפני שנים בתים עם דירות לא גדולות. רבות מדירות אלה גם בנויות בסגנון מיושן מבחינת חלוקת חלל הדירה לאזורים, דירות שבהן ישנם בעיקר חדרים סגורים ולא  חלל פתוח. לכן, מעצבת פנים בתל אביב צריכה להיות עם ניסיון רב, להכיר היטב את העיר על סוגי המבנים והדירות השונים שיש בה ולהצליח לתכנן ולעצב את פנים החלל בכל סוג דירה באופן המתאים ביותר.

      מעצבת פנים בתל אביב לסוגים שונים של פרויקטים

      את עיצוב הפנים ניתן לחלק לרמות, החל מתכנון הדירה במלואה, כולל חלוקתה לאזורי משנה, שבירת קירות או בנייתם, עיסוק בכל הקשור לריצוף, תאורה, חשמל ועוד, ועד עיצוב קוסמטי בלבד, הלבשת הבית או הום סטיילינג. בין פרויקט בו לוקחת המעצבת חלק בכל הקשור לתכנון הפנימי לבין עיצוב קוסמטי בלבד ניתן למצוא רמות ביניים. כדאי לבחור מעצבת פנים בתל אביב ובכלל אשר יש לה ניסיון רב בכל היקף של הפרויקט. מומלץ שתהיה מעצבת אשר יכולה לתכנן גם את הבסיס באופן רחב, אך יכולה לעסוק  רק בפן האסתטי והעיצובי, כמו בניצול נכון יותר של אזורי הבית השונים לאחסון ובכלל, ריענון הבית מבחינה עיצובית כך שיתקבל מראה מחודש ועוד.

      עיצוב המותאם לכל לקוח בהתאם לצרכיו וטעמו

      בית הוא המקום בו אנו צריכים להרגיש בנוח. הבית צריך לשרת אותנו היטב ומותאם לאורח החיים שלנו, לתחביבינו אם הם רלוונטיים לעיצוב הבית (כמו בישול ואירוח למשל) ועוד. עבודתה של מעצבת פנים בתל אביב ובכלל עם לקוח צריכה להתחיל מהיכרות מעמיקה איתו, רצוי הן באמצעות שאלון מפורט והן באמצעות שיחה בה יפרט את רצונותיו, טעמו והיבטים שונים בשגרת החיים שלו. כך יהיה ניתן לתכנן את הבית בצורה טובה יותר מן הבסיס וגם "להלביש" אותו בצורה נכונה יותר שתשקף את טעמו של הלקוח ותיצור את האווירה שהוא רוצה שתהיה בביתו.

      אתי איפרגן היא מעצבת פנים העובדת באזור הצפון, השרון והמרכז. יש לה ניסיון רב בעיצוב חללים שונים, החל מדירות יוקרה ווילות ועד דירות תל אביביות ממוצעות. מוזמנים ליצור קשר.

      slider-img