whatsapp-call instagram facebook-call

בואו נתחיל בשינוי!

פנו אליי עוד היום ואחזור אליכם בהקדם

    מעצבת פנים ברעננה

    מעצבת פנים ברעננה

    בואו נתחיל בשינוי!
    פנו אליי עוד היום ואחזור אליכם בהקדם

      מעצבת פנים ברעננה – אתי איפרגן

      היום ישנה מודעות רבה הן לפרקטיות ולנוחות בבית והן לפן האסתטי: הלבשת הבית ועיצובו. שגרת החיים הלחוצה של רובנו מחדדת את הרצון שהבית יהיה המקום הנוח והנעים יותר עבורנו, מקום שייתן לנו את המעטפת השלמה לעמידה בשגרת החיים האינטנסיבית, מקום בו יהיה ניתן לבצע את כל המשימות בצורה הנוחה והמותאמת לנו ביותר וגם לנוח ולהרגיש פינוק שיכול לבוא גם מדברים קטנים. לכן, היום רבים נעזרים במעצבת פנים כדי להפוך את ביתם למקום המתאים והנוח ביותר עבורם. אם אתם מחפשים מעצבת פנים ברעננה, חפשו מעצבת המתמחה בעיצוב בתים בגודל ובסגנון שלכם בין אם זוהי וילה פרטית או לחילופין בית קטן יחסית.

      מעצבת פנים ברעננה: התחשבות בצרכי הלקוח ובהתאם לאזור המגורים

      עיצוב פנים אמנם נעשה בתוך הבית, אך עדיין יש משמעות לכך שמעצבת הפנים תכיר היטב את אזור המגורים שלכם. לכן אם אתם מאזור רעננה, בחרו מעצבת פנים ברעננה המכירה היטב את האזור. ישנו הבדל למשל בין עיצוב פנים באזור הררי לבין אזור מישורי כמו רעננה. תנאי הסביבה שונים מבחינת הנוף הנשקף או תכנון ועיצוב החצר והגינה. ישנם גם הבדלים בין עיצוב פנים באזור עירוני או כפרי. לכן מלבד כמובן ניסיון וכימיה שיש  לכם עם מעצבת הפנים, בחרו מעצבת שמכירה את האזור שלכם היטב.

      עיצוב פנים: הגשמת חלומות והוצאת דברים מן הכוח אל הפועל

      בתור אנשים שאינם באים מהתחום, לעיתים יש לנו חלומות ורעיונות הקשורים לעיצוב הבית אך אנו לא יודעים איך להוציא אותם אל הפועל ואפילו לא חושבים בכלל שהדבר אפשרי. לשם כך בדיוק מומלץ להיעזר במעצבת פנים. מעצבת פנים ברעננה ובכלל תוכל בעזרת החיבור והכישרון הטבעיים שלה לכל הקשור לעיצוב, וגם כמובן בזכות הרבה מאוד ידע וניסיון שצברה, להפוך רעיונות שנראים דמיוניים למציאותיים. היא יכולה לעצב את הבית בסגנון  המתאים ללקוח, לפי טעמו ובהתאם כמובן לצרכים ולתנאים הקיימים. לפעמים רעיונות גדולים הופכים למציאות בעזרת מהלכים פשוטים הרבה יותר מכפי שחושב הלקוח ובכך היתרון הגדול שבעבודה עם מעצבת פנים.

      אתי איפרגן היא מעצבת פנים המציעה את שירותיה באזור הצפון והשרון. בעזרת ניסיון של מעל 20 שנה בתחום היא מעצבת כל חלל בהתאם לצרכי הלקוח וטעמו. מוזמנים ליצור קשר.

      slider-img