whatsapp-call instagram facebook-call

בואו נתחיל בשינוי!

פנו אליי עוד היום ואחזור אליכם בהקדם

    מעצבת פנים בשרון

    מעצבת פנים בשרון

    בואו נתחיל בשינוי!
    פנו אליי עוד היום ואחזור אליכם בהקדם

      מעצבת פנים בשרון – אתי איפרגן

      באזור השרון ניתן למצוא מושבים ויישובים בהם רבים קונים קרקע ובונים את ביתם מאפס, זאת לצד פרויקטים חדשים למגורים בהם מקבל הלקוח דירת קבלן חדשה אמנם אך מעוצבת בסגנון סטנדרטי מאוד. ישנן בשרון גם ערים בהן דירות רגילות בבתים משותפים הזקוקות לריענון עיצובי. מעצבת פנים בשרון יכולה  לתת מענה בכל אחד מסוגי הבתים או הדירות, החל מעיצוב ווילה יוקרתית במושב הפרושה על שטח גדול ועד דירה בבניין ותיק שדייריה רוצים לתת לה מראה מודרני יותר. עיצוב פנים יכול לכלול את כל הקשור לתכנון פנים הבית או הלבשת הבית והום סטיילינג בלבד, הכל בהתאם לרצונו של הלקוח ולסוג הפרויקט.

      מדוע מומלץ לעבוד עם מעצבת פנים בשרון?

      בין אם אתם רוצים ליצור שינוי כלשהו בבית בהוצאת מינימום כסף ובין אם מדובר על שיפוץ מקיף או בניה חדשה, מעצבת פנים בשרון תדאג  לכך שתוציאו מהפרויקט את הטוב ביותר תוך ניצול התקציב העומד לרשותכם בצורה מושכלת וחכמה. כאשר מדובר על דירה בה רוצים ליצור שינוי באווירה ובתחושה אך התקציב הוא נמוך, מעצבת הפנים תדע להציע את הפתרונות המתאימים ביותר. היא תוכל להציע פתרונות מבניים קטנים שייצרו שינוי מהותי כמו בניית קיר גבס להפרדת חדר ילדים גדול לשני חדרי ילדים. לעיתים גוף תאורה מעניין, הוספת מדף עם תאורה נסתרת באמבטיה ועוד. כאשר זהו שיפוץ מקיף, המעצבת תציע בחלוקה מדויקת יותר של החלל, שימוש בחומרים מתאימים, בחירת רהיטים ואלמנטים עיצוביים ועוד.

      בחירה נכונה של המעצבת להצלחת הפרויקט

      בחירה נכונה של מעצבת תשפיע משמעותית על הצלחת הפרויקט ועל קבלת תוצאה שעומדת בציפיות שלכם מבלי לחרוג מהתקציב. לשם כך חשוב לבחור מעצבת פנים שיש לה ניסיון רב בכלל ולוודא שיש לה ניסיון בסוג הפרויקט שלכם, בין אם זה עיצוב דירת קבלן באופן אישי יותר, עיצוב בית פרטי או עיצוב מחודש לדירה סטנדרטית ולא גדולה. מעבר לניסיון מקצועי חשוב גם הפן האישי. בתהליך העיצוב אתם עובדים עם המעצבת בשיתוף פעולה. צריכה להיות כימיה והבנה מלאה ביניכם, צריכה להיות תחושה נעימה בעבודה איתה כי הדבר ישפיע מאוד על התוצאה.

      אתי איפרגן היא מעצבת פנים בעלת ניסיון רב שעובדת באזור הצפון, השרון והמרכז ומאחוריה פרויקטים מוצלחים רבים. מוזמנים ליצור קשר.