whatsapp-call instagram facebook-call

בואו נתחיל בשינוי!

פנו אליי עוד היום ואחזור אליכם בהקדם

    עיצוב בתים פרטיים

    עיצוב בתים פרטיים

    עיצוב בתים פרטיים מרווחים וגדולים

    מי מאיתנו לא חולם על בית פרטי מרווח וגדול בו ישנו מרחב ומקום לכל דבר שרק רוצים, בית עם מרפסת ענקית או גינה גדולה, כשלרוב ישנה אפשרות לשתיהן. למרות שזהו חלומו של כל אחד, עיצוב בתים פרטיים זהו פרויקט לא פשוט ומורכב מאוד, החל מתכנון המבנה החיצוני אם זו בניה חדשה לגמרי דרך תכנון פנים הבית כך שהשטח ינוצל היטב ובהתאם לצרכי הדיירים ועד העיצוב הסופי. בכל אחד מחלקי הפרויקט יש להשקיע לא מעט זמן ומחשבה (מעבר לתקציב כמובן…) כדי להגיע לתוצאה הטובה ביותר. לכן, מומלץ לעבוד עם מעצבת פנים אשר עיצוב בתים פרטיים הוא ההתמחות שלה.

    כיצד נעשה תהליך העיצוב?

    תחילת התהליך היא מילוי שאלון מפורט המאפשר למעצבת להכיר את הלקוח טוב יותר, את אורח חייו, צרכיו, תחביביו ועוד. לצד מילוי השאלון נערכת כמובן גם שיחה בה יוכל הלקוח לפרט ולהיכנס עוד יותר לעומק לגבי ציפיותיו מהפרויקט, איזה סגנון עיצוב מתאים לו ועוד. נעשית גם בחירה של פלטת צבעים וחומרים. עיצוב בתים פרטיים מתאפיין בשימוש בחומרי גלם וחומרי גמר איכותיים במיוחד ובשילוב סוגים שונים של חומרים. לאחר מכן תכין המעצבת פרוגרמה מדויקת הכוללת גם הדמיות. לאחר אישור הלקוח יתבצעו רכישות שיכולות להתפרש גם על פני מספר ימים. השלב האחרון הוא מסירת הפרויקט לאחר עיצובו עד לאחרון הפריטים.

    אתי איפרגן היא מעצבת פנים בעלת ניסיון רב בתחום העיצוב עם דגש על עיצוב בתים פרטיים, וילות ודירות יוקרה. הלקוח לוקח חלק פעיל בתהליך. מוזמנים ליצור קשר במספר 054-6698386